2015. május 19., kedd

Gombapaprikás rizzsel

Egy nagyon finom, ezúttal húsmentes fogást hoztam mára, a személyes kedvencemet, a gombapörköltet készítettem el, galuska helyett azonban karfiolrizst adtam hozzá, és hogy a karfiol íz ne legyen olyan hangsúlyos összekevertem és egyben pirítottam a két alkotóelemet... Nagyon ízes étel, a gomba kedvelői szeretni fogják. :)




Hozzávalók (1 főre)


- 3 nagy fej gomba
- 1 újhagyma
- só, bors, paprika, 1 kiskanálnyi gulyáskrém
- 1/4 fej karfiol
- zsiradék (nálam pecsenyezsír)

Elkészítés


  1. A karfiolt rózsáira szedjük és aprítógépben morzsásra aprítjuk.
  2. A gombákat felszeleteljük és a hagymát is. (Zöldjével együtt, de egy kicsit félre lehet tenni a díszítéshez.) 
  3. A hagymát egy kevés zsiradékon elkezdjük dinsztelni, majd ha üveges, akkor sózzuk, borsozzuk, kb. fél kiskanálnyi pirospaprikát és ugyanannyi gulyáskrémet teszünk hozzá. Beledobjuk a gombát is, azt is kicsit sózzuk, majd kevergetve megdinszteljük azt is. Ha nagyon le akarna égni, akkor egy pici 1-2 evőkanálnyi vizet lehet hozzá adni. 
  4. Ha a gomba megpirult, akkor mehet hozzá a karfiolrizs is és addig pirítjuk, ameddig a karfiol is egy kicsit megpuhul. Pici tejföllel és újhagyma zölddel tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése