2016. december 20., kedd

Mandulás narancsos szaloncukor (+videó)

Mostanában kicsit elmaradtam a Blogkóstoló játékokkal, de erre a fordulóra ismét jelentkeztem. Tortafüggő Marisztól kóstoltam ezúttal, aminek nagyon örültem, hiszen amellett, hogy régóta követem a blogját, sok diabetikus édesség is található nála. Ezek közül választottam ezt a szaloncukrot, ami annyira jól sikerült, hogy szinte pillanatok alatt elfogyott.
Az eredeti recept itt tekinthető meg. Picit változtattam rajta, leginkább a formázását illetően, mert nem szeretek golyókat formázni. :) Az elkészítés menete egy rövid videóban megtekinthető a recept alján. :) Köszönöm a receptet, Marisz!







Hozzávalók


- 150 g mandula
- 20 g édesítő (én porxukrot használtam)
- 1,5 evőkanál narancslé
- 1 narancs reszelt héja
- 1 evőkanálnyi rum

- kakaópor


Elkészítés


  1. A hozzávalókat egy aprítógépben összezúzzuk. Ha nagyon száraz lenne egy kevés vizet vagy narancslevet lehet hozzá adni, nálam erre nem volt szükség. A masszát egy fóliával bélelt műanyag dobozkába nyomkodtam, majd egy vágódeszkára borítva felkockáztam. Lehet golyócskákat is gyúrni belőle, de így egyszerűbb. :) 
  2. Kakaóporba, vagy olvasztott csokiba forgatjuk. 
20 darab lesz belőle 


Ha tetszett a recept és szívesen olvasnál hasonlókat kövess facebookon is, le ne maradj semmiről!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése