2016. május 12., csütörtök

Nachos sajtszósszal

Moziban voltam a hétvégén a barátaimmal és rendesen csorgattuk a nyálunkat a nachosokra, de pénzünk nem volt rá. Most viszont eszembe jutott, hogy akár itthon is elkészíthetem. A nachost lényegében egy teljes kiőrlésű tortillával helyettesítettem. A sajtszószt pedig nem klasszikusan mexikói fűszerekkel ízesítettem, hanem szárított paradicsommal, olívabogyóval. Nagyon finom lett, próbáljátok ki ha nasira vágytok.





Hozzávalók
- 1 teljes kiőrlésű tortilla
- kókuszzsír

- 1,5 dl tejszín és tej keveréke
- 15 dkg vegyes reszelt sajt (jól olvadósak, pl cheddar)
- 1 gerezd fokhagyma
- reszelt szerecsendió
- frissen őrölt tarka bors

- 2 szárított paradicsom
- 2 szelet bacon
- pár szem fekete olívabogyó

Elkészítés

  1. Egy lábasban megpirítjuk a felszeletelt bacont. Egy papírtörlőre kiszedjük.
  2. A lábasban felmelegítjük a tejet és a tejszínt. Fűszerezzük sóval, borssal, fokhagymával, majd pedig apránként beleolvasztjuk a sajtokat. Kóstolás után lehet még fűszerezni.
  3. Közben egy serpenyőben kevés zsiradékon megpirítjuk a háromszögekre vágott tortillát. 
  4. Egy mély tálkába öntjük a szószt, beleszurkáljuk a háromszögeket és megszórjuk az apróra vágott paradicsommal, olívabogyóval és baconnal, valamit egy kevés szárított metélőhagymát szórtam rá, csak a színe végett.
Ha tetszett a recept és szeretnél értesülni a legújabb bejegyzésekről, akkor kövess facebookon is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése