2015. november 8., vasárnap

Csicseris spenótos curry 10 perc alatt

Mostanában kezdem megszeretni az indiai és közel keleti fogásokat. Egyszerűek és íz gazdagok. Azért aki az izmosabb fűszerezéshez van szokva, annak nagyon halovány lehet ez a fűszerezés, de ismerkedésnek tökéletes. :) Nagyon finom lett, a csicseriborsó és a spenót igen jó együtt, nem véletlenül ikonikus páros. :) Mindenkinek ajánlom, aki egy egyszerű, laktató és finom ételt szeretne pillanatok alatt összedobni.




Hozzávalók (1 adag)

- fél üveg előre főzött csicseriborsó
- 20 dkg spenót megtisztítva
- kb. 1 dl joghurt
- 1 evőkanálnyi kiegészített curry fűszerkeverék: curryporhoz adtam frissen őrölt borsot, római köményt, pirospaprikát, őrölt koriandermagot, csilit
- 1 fej hagyma

Elkészítés


  1. A hagymát felaprítottam, majd egy kevés zsiradékon megdinszteltem. Ekkor hozzáadtam a fűszerkeverékemet, sóztam, és hozzáöntöttem a csicseriborsót is. Kicsit átkevertem, hogy a fűszerek színét átvegye a csicseri, majd hozzázúdítottam a spenótot és lefedtem. Amikor a spenót összeesett ráöntöttem a a joghurtot elkevertem, majd tálaltam jó sok petrezselyemmel és joghurttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése