2015. szeptember 13., vasárnap

Lipóti-féle paleo málnatorta, kóstoló

Úgy gondoltam, hogy a múltkori keserű kifakadásomat ellensúlyoznom kell egy kellemes ízélménnyel, így jutott eszembe, hogy bemutatom az egyik kedvenc paleo málnatorta termékemet is, a Lipóti pékségből.

Alapvetően ez a pékség nagy kedvencem, hiszen a kenyerei nagyon finomak, napokig puhák maradnak. A péksüteményei ugyan szerintem nem elsőrangúak, de nagy előnye az üzletnek, hogy viszonylag nagy a választék azoknak is, akik valamilyen ételallergiával küszködnek, esetleg fogyókúráznak. A képen látható torta a paleo termékek közül szerintem a legfinomabb, a tésztája puha, intenzíven kókuszos ízű, a málnaréteg a tetején, bár kicsit gumis, nagyon málna ízű. A sütemény pár napig puha marad, így nem gond ha a vásárlás után másnap szeretnéd elfogyasztani. Noha az ára nem kifejezetten baráti, (550 forint) szerintem megéri megkóstolni azoknak, akik szeretik a piskótás jellegű süteményeket, valamint a kókuszt és a málnát. Nekem ez a kedvenc diétás süteményem a Lipótiból.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése