2015. július 22., szerda

Tésztafőzés mééég egyszerűbben

Nagyon szeretem a tésztákat, talán ez a blog receptjeinek az arányaiból is kitűnik. Az egyetlen gondom vele a mosogatás. Nem mintha egy tésztafőző edényt olyan nagy kunszt lenne elmosni, de azért mindig több mint a semmi. :) Ezzel a módszerrel a tészta ugyanolyan puha marad, csak ízesebb lesz, hiszen együtt fő a mártással, így van ideje magába szívni az ízeket. Kicsit a rizottóhoz hasonlít az elkészítése, de jóval egyszerűbb annál. A paleo tészta nekem nagyon gyorsan elkészült, lehet, hogy a klasszikus változat kicsit tovább fő. És két edény helyett csak egyet kell mosogatni. A recept most érzéssel készült, így kicsit pontatlan a hozzávalók mennyiségének megadása, ezért elnézést kérek...




Hozzávalók (1 főre)

- szalonna
- sajt
- tejföl 
- só, bors, fokhagyma
- 7-8 dkg paleo tészta

Elkészítés

  1. A szalonnát (ki mennyit nem szégyell) megpirítottam, majd hozzáadtam az apróra vágott fokhagymát, hogy az is piruljon egy kicsit. Rádobtam a tésztát, és annyi vizet öntöttem rá, hogy a serpenyő alját ellepje. Lefedve kis lángon főztem, időnként rá kell nézni, ha nagyon elfő alóla a víz és még kemény a tészta, akkor mehet rá még egy kicsi. 
  2. Amikor a tészta megpuhult adtam hozzá egy jó kanál tejfölt és egy adag reszelt sajtot, majd összeolvasztottam. Só, bors, tetszőleges zöldfűszerek. Reszelt sajttal megszórva nagyon finom, egyszerű és gyors vacsora vagy ebéd. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése