2015. július 14., kedd

Maradékból zabkeksz

Reggelire zabkását készítettem, de mivel nem egyedül ettem, ezért nehéz volt belőni, hogy mégis mennyi legyen az annyi. Úgy gondoltam, inkább legyen több, mint maradjunk éhesek, de eléggé elszámoltam magam, és maradt egy jó adag kása. Mivel állottan már nem annyira finom, úgy döntöttem új formában élesztem újra. Keksz lett belőle, nem is akármilyen. (Sajnos amilyen jó, olyan randa...)


Hozzávalók


- maradék zabkása (nálam mandulatejes, fahéjas, kevés édesítőszerrel és egy felkockázott almával)
- extrának tetszés szerint bármi, nálam mazsola, dió, stb.

Elkészítés


  1. A zabkásából kis kupacokat formálunk, ha ropogósan szeretitek, akkor laposabbakat, ha a duci puszedliket, akkor magasabbakat csináljatok.
  2. 180°-on addig sütjük, míg a széle meg nem puhul. Sülés után ropogós, de viszonylag hamar visszapuhul, így érdemes hamar megenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése